قتل زن ایرانی در کانادا توسط شوهرش آریو برزن / خانواده زلیخا کجاست؟! + فیلم
حجم ویدیو: 8.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش رکنا، یک خانم ایرانی به نام زلیخا بختیار (بهمنی)  در منزل خود و با ضربات چاقوی همسرش، آریوبرزن بختیار به قتل رسیده است.

پلیس مونترال در جستجوی خانواده‌ی مقتول یا وابستگان او از مرکز اسلامی ایرانیان مونترال درخواست کمک کرده است. اگر اطلاعی از اقوام و نزدیکان مقتول دارید، با مرکز اسلامی ایرانیان مونترال یا پلیس تماس بگیرید.

آریوبرزن بختیار توسط پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد. این زوج صاحب دو فرزند کوچک بوده‌اند. این یازدهمین همسرکشی در استان کبک طی چهار ماه اخیر بوده است.

 واکاوی حادثه قتل زلیخا بختیار

در پی ماجرای تلخ و غافلگیرکننده‌ی قتل زلیخا بختیار (بهمنی) در منزل مسکونی خود و به دست همسرش، ابهامات زیادی در اذهان شکل گرفته است.

پرسش‌ها، دامنه‌ای وسیع از موضوعات حقوقی و سرپرستی کودکان تا بحث‌های روانشناسی و خشونت یا احتمالاً افسردگی و فشارهای ناشی از قرنطینه ی طولانی‌مدت در خانه و قطع ارتباطات اجتماعی تا پوشش‌های محافظت اجتماعی برای کودکان را در بر می‌گیرد.

چه شد که زلیخا دیگر بین ما نیست؟

زن و شوهری حدوداً ۳۵ ساله که همسایه‌ها، آنها را انسان‌هایی معقول و موجه توصیف کرده‌اند. اما یک مشاجره‌ی خانوادگی احتمالا طولانی‌مدت، یک لحظه عصبانیت و حادثه‌ای که زندگی آنها و دو فرزندشان را برای همیشه تغییر داده است. مشاهدات عینی همسایه‌ها از پشیمانی فوری آریوبرزن بختیار حکایت دارد که حالا در حالی پشت میله‌های زندان منتظر روز دادگاه خود نشسته که فرزندان یتیم شده‌اش توسط پلیس به مرکز حمایت از کودکان سپرده شده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟