جزییات اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل دامادش ! + عکس

داماد خانواده بابک خرمدین پس از خوردن غذای مورد علاقه اش به دست دایی اش که همان پدرزنش است به قتل رسید.

پدر بابک خرمدین صبح امروز پس از اعتراف به قتل پسرش و تکه تکه کردن او پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش به همان شیوه بابک خرمدین اعتراف کرد.

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل فریبرز 55 سال 90 گفت: دخترم آرزو پس از جدایی از همسرش با پسر عمه اش که فریبرز نام داشت ازدواج کرد.

چگونگی قتل فریبرز داماد خانواده خرمدین

وی افزود: فریبرز اعتیاد داشت و بعد از مدتی دخترم در خصوص رفتارها بد شوهرش حرف زد و اینکه او را آزار می دهد و مشکل اخلاقی داشت به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم.

عامل قتل عام خانوادگی ادامه داد: خواهرزاده ام علاقه زیادی به غذای زرشک پلو با مرغ داشت، یک روز که دامادم و آرزو در خانه مان دعوت بودند در غذای فریبرز قرص ریختیم و بعد از اینکه دامادم بیهوش شد او را به قتل رساندم و دختر و همسرم نیز شاهد قتل بودند بعد جسد فریبرز را به حمام خانه بردم و در آنجا جسد را تکه تکه کردم.

وی ادامه داد: جسد مثله شده فریبرز را داخل کیسه هایی قرار دادم و آنها را داخل سطل های زباله در مناطق شهرک اکباتان انداختم و خودرو پراید دامادم را در خیابان مهرآباد جنوبی رها کردم و وقتی خانواده فریبرز پیگیر پسرشان شدند ادعا کردم که فریبرز آخرین بار به خانه ما آمد و گفت که می خواهد چند قاچاقچی را به مرز اشنویه ببرد و دیگر از او اطلاعی نداریم که خانواده خواهرم با مراجعه به پلیس پیگیر فرزندشان بودند و هیچ ردی از فریبرز به دست نیامد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟