تیرباران خانه ای در ایرانشهر / وحشت عمومی به وجود آمد!

 به گزارش رکنا، 3 تن از عاملان تیراندازی به سمت منزل شهروند ایرانشهری که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی ماموران پلیس استان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

سردار "احمد طاهری بیان داشت: ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، در پی انگیزه قبلی افرادی ناشناس وارد منزلی در یکی محلات شهر ایرانشهر شده و با سلاح کلت کمری به سمت درب منزل شهروند این شهروند شلیک می‌نماید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: شرور مسلح ضمن شلیک یک تیر به سمت شهروند، با وی درگیر و در بین درگیری خشاب کلت بر زمین افتاده و به ناچار از منزل خارج شده و با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری می‌شود.

تیراندازی به سمت یک خانه در ایرانشهر

سردار طاهری تصریح کرد: به منظور دستگیری عامل و عاملان این اقدام خشن تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته با سر نخ‌های موجود در صحنه جرم هویت متهمان شناسایی شد.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی طی هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه عاملان تیراندازی شده و ۳ تن از عوامل اقدام جنایت کارانه را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف سلاح بکار رفته در ارتکاب جرم و همچنین تحویل متهمان به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟