عکس قتل با پتک در تهران / دوستم به خواهرم نظر داشت و به من گفت !

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از بعد از ظهر هفدهم آذر ماه 99 به دنبال کشته شدن مرد 38ساله ای به نام رحمان در ساختمانی نیمه کاره در حوالی میدان امام حسین آغاز شد.

ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی به ساختمان نیمه ساز رفتند با جسد خونین مرد جوان روبه رو شدند که شواهد نشان می داد با ضربه های جسم سخت به سرش از پا در آمده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتاد.

شواهد نشان می داد همزمان با کشته شدن مرد افغان همکار 29 ساله وی به نام سعید به طرز مرموزی ناپدید شده است. فرضیه دست داشتن سعید در این جنایت قوت گرفته بود که وی ردیابی و در حالی که در کانال کولر خانه یکی از بستگانش پنهان شده بود بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه جنایت گفت: من و رحمان سالها بود با هم دوست بودیم و به هم کار می کردیم. اما مدتی بود رحمان مدام با من شوخی های ناموسی می کرد. من چندبار به او تذکر داده بودم دست از شوخی بردارد اما گوشش بدهکار نبود.

وی ادامه داد: آخرین بار حرف هایی زد که از شنیدن آن عصبانی شدم. رحمان می گفت مدتی است با خواهرم رابطه دوستانه برقرار کرده است. من همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و با پتک چند ضربه به سرش زدم. وقتی رحمان خونین روی زمین افتاد ساختمان نیمه ساز را ترک کردم.

این متهم گفت: رحمان مستحق مرگ بود.چون به من و خانواده ام خیانت کرده بود. اگر رحمان بار دیگر زنده شود او را می کشم و از قتل او پشیمان نیستم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای سعید کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این درحالی است که اولیای دم برای وی اشد مجازات خواسته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟