خودسوزی جوان مراغه ای در بالکن / پلیس فاش کرد

خودسوزی جوان مراغه ای در بالکن خانه شان همه را وحشت زده کرد.

به گزارش رکنا، جانشین انتظامی مراغه گفت: با اقدام به موقع پلیس جوان مراغه‌ای از خودسوزی منصرف شد.

سرهنگ ریحانی جانشین انتظامی مراغه گفت: مرد جوانی که به دلیل مشکلات خانوادگی با ریختن بنزین روی خودش قصد خودسوزی داشت با حضور به موقع پلیس از این کار منصرف شد.

سرهنگ ریحانی افزود: بنا به اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جوانی در بالکن یک منزل مسکونی قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در محل حاضر شدند.

او افزود: با حضور پلیس مشاهده می‌شود مرد جوانی با ریختن بنزین روی خود قصد خودسوزی را دارد که بلافاصله ماموران حاضر در صحنه و مشاور کلانتری با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای او را دعوت به آرامش کرده و با صحبت‌های ماموران از این اقدام منصرف و جانش را نجات دادند.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه خانواده این مرد ضمن حضور در کلانتری و تقدیر از عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس در نجات جوان آن‌ها گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

سرهنگ ریحانی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده به ویژه جوانان را حل و فصل کنند تا از بروز رفتار‌های پرخطر این چنینی پیشگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟