گردش مالی 320 میلیاردی کودک 4 ساله کرمانشاهی + پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی در "کرمانشاه" خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک ۴ ساله خود اقدام به ۳۲۰ میلیارد ریال پولشویی کرده بود.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرایم اقتصادی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری بانک های استان نسبت به کنترل حساب یک سال اخیر افراد زیر 15 سال اقدام کردند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بازرسی های انجام شده، به حساب کودک 4 ساله ای برخورد کردند که گردش مالی حساب یک سال اخیر وی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد ریالی خود و با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان مبارزه با جرایم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام و بر مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی تاکید کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟