عکس / کتک زدن وحشیانه کارشناسان اورژانس در قزوین

به گزارش رکنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: مصدوم یک تصادف در اقبالیه و همراهان وی، به کارشناسان اورژانس استان قزوین که برای کمک و نجات جان آن‌ها رفته بودند فحاشی کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرارداده و کارشناسان اورژانس را مصدوم می‌کنند.

سهیل سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: در مأموریتی که شب گذشته ۹ اردیبهشت مبنی بر وقوع تصادف در اقبالیه به پایگاه اقبالیه اعلام شد، پایگاه اقبالیه به علت مأموریت دیگری در منطقه خود قادر به اعزام نیرو نبود، به همین دلیل کارشناسان پایگاه مولوی درقزوین جهت پوشش مأموریت تصادف به اقبالیه اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان پایگاه مولوی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، جهت انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

ضرب و شتم  کارشناسان اورژانس در قزوین

این مسئول تشریح کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که مجدداً مصدوم و همراهان وی رضایت به انتقال به بیمارستان نمی‌دهند.

‍بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: در این هنگام مصدوم و همراهان وی، اقدام به فحاشی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس می‌کنند که برای نجات جان آن‌ها رفته بودند و کارشناسان اورژانس را مصدوم می‌کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام می‌کند بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟