پشت پرده فیلم تبعه هندی مبتلا به کرونا در بوشهر  + فیلم
حجم ویدیو: 5.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش رکنا، دانشگاه‌ علوم پزشکی بوشهر بستری شدن تبعه هندی در مراکز درمانی این استان را تکذیب و عنوان کردکه تصویر منتشر شده مربوط به این استان نیست.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بستری شدن تبعه‌ هندی مبتلا به کرونا در بوشهر را تکذیب و اعلام کرد: هیچ یک از اتباع هندی در مراکز درمانی بوشهر بستری نیستند و تصویر منتشر شده در فضای مجازی قدیمی است و مربوط به استان بوشهر نیست.

تصویری به تازگی در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شده است که نشان می‌دهد تبعه هندی با ماسک در جایی بستری است و در آنجا پنکه‌ای سقفی روشن است. در توضیحات کلیپ ادعا شده که این مکان در بوشهر قرار دارد.

ماجرای تبعه هندی مبتلا به کرونا در بوشهر

سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر سه‌شنبه هفتم اردیبهشت از شناسایی تبعه‌هایی هندی در این استان خبر داد که مبتلا به کرونا هستند و زیر نظر دانشگاه‌ علوم پزشکی در محلی قرنطینه هستند.

او گفت:۲۰ نفر از اتباع کشور هندوستان از مرز استان‌های همجوار وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود بر روی سوش هندی ویروس کرونا، با پیگیری مرکز بهداشت شهرستان پس از نمونه گیری از این تعداد پاسخ تست ۵ نفر از این افراد مثبت و ۳ نفر نیز مشکوک گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: پس از نمونه‌گیری از این افراد پاسخ آزمایش برای تعیین نوع سوش(سویه یا گونه) کرونا به تهران فرستاده شده است.

او همچنین بیان کرد: به محض شناسایی این افراد و نمونه گیری از آن‌ها، تمام این ۲۰ نفر قرنطینه شدند و تحت نظارت هستند و اجازه خروج از مکان قرنطینه و ورود به شهر را نخواهند داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟