قتل مادر مقابل چشمان فرزندش / در تهران رخ داد

قتل یک مادر جلوی فرزندش در تهران سناریوی یک جنایت هولناک را پیش روی ماموران پلیس تهران قرار داد.

به گزارش رکنا، ساعت ۴:۳۰ عصر یکشنبه ۵ اردیبهشت مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: از صبح هر چه با تلفن همراه و خانه خاله‌ام تماس گرفتم جواب نداد از آنجایی که شوهرش خانه نیست و خاله ام یک پسر یک سال و نیمه دارد که به خاطر او و وضعیت کرونا از خانه بیرون نمی‌رود بی‌خبری از او نگرانم کرد به همین خاطر برای اینکه از احوالش جویا شوم به خانه خاله‌ام که در طبقه همکف ساختمانی در حوالی نواب بود، رفتم. زنگ خانه‌اش را چندین‌بار به صدا درآوردم اما باز کسی جواب نداد، بعد از چند دقیقه تصمیم گرفتم به خانه برگردم که ناگهان صدای گریه پسرخاله‌ام را شنیدم. دیگر مطمئن شده بودم اتفاقی رخ داده که بچه مدام گریه می‌کرد و صدای خاله‌ام هم نمی‌آمد؛امکان نداشت خاله‌ام بچه‌اش را تنها بگذارد و بیرون برود.

گریه های کودک یک و نیم ساله بالای سر جسد مادرش

به دنبال این تماس بلافاصله مأموران کلانتری نواب با هماهنگی بازپرس حبیب‌الله صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور ورود به خانه را دریافت کرده و مأموران پلیس با کمک امدادگران آتش‌نشانی وارد خانه شدند؛ با ورود به خانه آنها با جسد زن جوان درحالی مواجه شدند که سر و صورت او مجروح و خونین بود. طفل یک سال و نیمه درحالی که گریه می‌کرد کنار جسد مادر نشسته و سرش را روی بدن مادر گذاشته و او را تکان می‌داد تا بلند شود و در آغوشش بگیرد.

با کشف جسد زن ۴۴ ساله، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود ۱۰ ساعت می‌گذشت. ازسویی به نظر می‌رسید زن جوان بر اثر اصابت جسمی سخت به قتل رسیده باشد.

رد پای قاتل آشنا

با توجه به اینکه در ورودی خانه سالم بود احتمال جنایت از سوی قاتلی آشنا قوت گرفت.

همسر مقتول که به‌محض اطلاع از قتل همسرش به خانه آمده بود در تحقیقات گفت: من در یک شرکت خدماتی کار می‌کنم و بعضی شب‌ها به واسطه کارم به خانه نمی‌آیم. شنبه شب هم به همین دلیل به خانه نیامدم تا اینکه امروز خواهرزاده همسرم زنگ زد و از من خواست خودم را فوراً به خانه برسانم.

جسد به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، تحقیق از همسایه‌ها و خانواده مقتول را صادر کرد.

کدخبر: 681892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟