دستگیری باند سارقان همدانی که با جان مردم بازی می کردند + عکس

سارقان پل های آهنی همدان در تور پلیس گرفتار شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان پل های آهنی و دریچه های فاضلاب و کشف ۳۴فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اسدبیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی افزایش تخریب و سرقت پل های آهنی و دریچه های فاضلاب در شهرستان همدان و با عنایت به مهار این گونه سرقت ها که موجب نارضایتی شهروندان شده بودموضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او در ادامه بیان داشت: کارآگاهان موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار که در این امر فعالیت داشته، شدند و در یک عملیات غافلگیرانه او را در منزل خود دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از خودرو او دو دریچه فاضلاب آبفا کشف کردند و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی با اشاره به اینکه از متهم در خصوص سرقت ها و دریچه های کشف شده تحقیق شد گفت: من به اتفاق یک نفر از دوستانم تاکنون بیش از ۴۰فقره سرقت پل های آهنی و دریچه های فاضلاب داشته ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در یک عملیات مجزا همدست او حین فروش اموال مسروقه به همراه دو نفر از مالخران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی در ادامه گفت: با حضور متهمان، کلیه محل های سرقت تایید و پرونده تکمیلی به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم روانه زندان شدند.

سرهنگ اسدبیگی یادآورشد: استفاده از پل های سیمانی به جای پل آهنی یکی از راه های بسیار موثر در پیشگیری از وقوع این سرقت ها است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟