فیلم/ باور می کنید با این شگردها مواد مخدر قاچاق شود! + گفتگو
حجم ویدیو: 41.53M | مدت زمان ویدیو: 00:05:39

قاچاقچیان مواد مخدر به شیوه های نوین و جدید اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص شیوه های به روز شده قاچاقچیان مواد مخدر به خبرنگار رکنا گفت: شیوه و شگرد قاچاقچیان هر روز جدید شده است و با ایده های جدیدی دست به این کار می زنند که پلیس نیز با اقدامات پلیسی به روز مانع از جولان قاچاقچیان مواد مخدر می شود.

قاچاق شیشه به شیوه روفرشی

سرهنگ حسنوند ادامه داد: قاچاق مواد مخدر با خارج کشور سوددهی بالایی برای قاچاقچیان دارد و عدم برخورد شدید با قاچاقچیان باعث شده تا قاچاقچیان هر روز به فکر شیوه جدیدی برای انتقال مواد مخدر بیفتند که یکی از شیوه های قاچاقچیان انتقال مواد مخدر شیشه به شیوه روفرشی است.

وی افزود: قاچاقچیان با آغشته کردن روفرشی به مواد مخدر شیشه سعی بر انتقال آن به خارج کشور را داشتند که متهم قبل از نجام کار خود دستگیر و روفرشی آغشته به مواد مخدر شیشه نیز کشف شد.

قاچاق مواد مخدر در پوشش گیوه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: روش های مختلفی برای قاچاق مواد مخدر وجود دارد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با درایت و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شدند و سعی داشت با جاساز کردن مواد مخدر شیشه در گیوه سعی بر قاچاق آن را داشت که متهم دستگیر شد.

وی افزود: متهم برای هر گیوه چند روز وقت می گذارد تا مواد مخدر را داخل آن جاساز کند.

جابجایی مواد با بطری های پلمب شده و لوله پولیکا

سرهنگ حسنوند عنوان داشت: شیوه دیگری از قاچاق مواد مخدر جاسازی تریاک در بطری های دربسته و پلمب است که سگ های مواد یاب نیز به سختی می توانند آن را کشف کنند اما ماموران با روش های نوین و با تجهیزات به روز مانع اقدام مجرمانه قاچاقچیان می شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: شیوه دیگر قاچاقچیان مواد مخدر جاسازی تریاک در لوله های پولیکا که دو طرف آن بسته و پلمب می شود که در این کشفیات ماموران 570 کیلوگرم تریاک که در قالب های مختلفی جاسازی شده بود را کشف کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 681385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟