افشای قتل بی رحمانه یک زن با تصادف + عکس

تصادف در جاده راز جنایت یک مرد را فاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در جریان یک تصادف جسد یک زن در حالیکه پلاستیکی بر سرش پیچیده شده و بدنش درون یک فرش قرار گرفته بود در صندوق عقب خودرو پیدا شد در حالی که راننده با گریه فریاد می زد همسرش را کشتند!

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

بنا به گزارش پلیس محلی ، مرد 52 ساله در حالی که جسد همسرش را در ماشین حمل می کرد پس از یک تصادف مدعی شد که همسرش را به قتل رساندند و سپس جنازه را تحویل ماموران پلیس داد.

به گفته افسر پرونده ، این مرد ادعا می کند که مرد دیگری که ارتباط پنهانی با همسرش برقرار کرده بود او را به قتل رسانده و وی را پس از ضرب و شتم مجبور کرده تا برای رهایی از شر جسد آن را در صندوق عقب خودرو قرار داده و از خانه شان بیرون ببرد و قاتل که یک مجرم سابقه دار و خطرناک است او را تهدید به مرگ کرده و وی چاره ای جز اطاعت از دستوراتش را نداشته است.

قتل یک زن

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که با کشف جسد تحقیقات پلیس در این ارتباط آغازو در نهایت روشن شد قاتل از مجرمان سابقه دار است که به تازگی از زندان آزاد شده و پنهانی با قربانی ارتباط برقرار کرده و وی را پس از ضرب و شتم با یک کیسه پلاستیکی خفه کرده است در جریان قتل همسر قربانی وارد خانه شده و متهم در حالی که مسلح بوده او را نیز به باد کتک گرفته و به زور وادار کرده تا جسد را در صندوق عقب خودرو قرار دهد و از خانه خارج کند اما همسر قربانی به دلیل ترس و سرعت بالا با خودرو تصادف کرده و در همین زمان راننده پرده از جنایت هولناک همسرش برداشته است.

گفتنی است که قاتل با توجه به جنایت مرتکب شده و سابقه کیفری به حبس ابد محکوم شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟