پشت پرده تزریق واکسن کرونا به شهردار اصفهان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص واکسن زدن یکی از مدیران شهری اصفهان، با تائید نظر سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: این مدیر به پیشنهاد یک مجموعه درمانی برای واکسن زدن اقدام می‌کند و ثبت‌نام وی قطعی است ولی گفته شده است که به درخواست پزشک معالج از آن صرف‌نظر کرده که مسأله از طریق حراست و بازرسی در حال پیگیری است.

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی درباره تزریق واکسن شهردار اصفهان

به گزارش رکنا، کمال حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصفحاب رسانه با ابراز نارضایتی از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اصفهان اظهار داشت: امکان مدیریت بهتر هست، چون‌ از یک‌سو اصناف تعطیل است ولی بانک‌ها و سایر موارد دایر است و این دوگانگی مشکل‌آفرین است و با مواردی که رعایت نمی‌کنند برخورد نمی‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: قبل از عید مردم زندگی می‌کردند ولی با آغاز مسافرت‌ها وضعیت بحرانی شد و جمع‌کردن آن بسیار سخت است.

وی ادامه داد: وظایف هر دستگاهی طبق محدودیت‌های هوشمند کرونا مشخص است ولی دستگاه‌ها در هر وضعیت، منتظر هشدار ما هستند و برخی دستگاه جامع چانه‌زنی می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه مقدمات واکسیناسیون ایمن فراهم شده است، افزود: کمیته‌ای برای بررسی عوارض واکسن پیش‌بینی شده است تا برای تصمیم‌گیری‌های آینده مدنظر قرار گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بابیان اینکه بیش از ۱۳۰ کشور هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، افزود:پیش‌بینی ما این است که ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده واکسیناسیون فراگیر داشته باشیم.

وی در خصوص واکسن زدن یکی از مدیران شهری اصفهان، با تائید نظر سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: این مدیر به پیشنهاد یک مجموعه درمانی برای واکسن زدن کرونا اقدام می‌کند و ثبت‌نام وی قطعی است ولی گفته شده است که به درخواست پزشک معالج از آن صرف‌نظر کرده که مسأله از طریق حراست و بازرسی در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: به کلیه واکسیناتورها اعلام شده که در خصوص موارد مشکوکی که در اولویت تزریق واکسن نیستند، مراتب به حراست مجموعه اطلاع‌رسانی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 681073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟