محموله های قاچاق در اتوبوس های مسافربری به مقصد نرسید

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی صادقی" بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان شاهین شهر طرح کنترل و بازرسی خودروهای عبوری از پاسگاه پلیس راه "اصفهان-کاشان" را با هماهنگی قضائی اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از 2 دستگاه اتوبوس مسافربری 100 عدد موتور برقی پرده کرکره، ۱۰۰عدد صفحه کرکره، 50 عدد پولی فلزی، ۲ دستگاه تلویزیون۵۵اینچ ویک دستگاه باند ۱۷۰سانتی متری کشف شد که رانندگان این خودروها مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه ندادند.

توقیف محموله های کشف شده در اتوبوس باربری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به توقیف محموله های کشف شده ادامه داد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص 2 راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص قاچاق کالا باعث افزایش تورم و بیکاری می شود که امید است مردم عزیز در این رابطه با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه 110 در اسرع وقت اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟