بازداشت عامل آتش افروزی عمدی 4 خودرو در دیباجی + عکس

عامل آتش سوزی عمدی خیابان دیباجی پس از بازگشت به محل حادثه دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "علی ذوالقدری " رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی 4 دستگاه خودروی سواری در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت .

آتش سوزی خیابان دیباجی

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری 124 قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، ابراز داشت: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد .

بازداشت عامل آتش سوزی عمدی خیابان دیباجی

این مقام ارشد انتظامی افزود : با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود ، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از 24 ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته 5 میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت : متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوزی در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟