تهدید به قتل زن جوان شیرازی / بازداشت مرد نامرئی

تهدید به قتل زن جوان شیرازی در فضای مجازی در پی اختلافات شخصی پای پلیس را به میان آورد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که در شبکه‎ اجتماعی اینستاگرام، شاکیه را به مرگ تهدید کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حشمت سلیمانی" درتشریح این خبر در شیراز گفت: خانمی جوان با در دست داشتن شکوائیه‌ای و مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و تهدید آمیزعلیه وی و خانواده او کرده است، لذا در این راستا پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد وموضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب تهدیدآمیز به شاکیه کرده است.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: با توجه به اینکه تهدید اشخاص در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی براساس قانون مجازات اسلامی جرم می‌باشد، کارشناسان این پلیس با بررسی صفحه اینستاگرامی مزبور، گرداننده صفحه را مورد شناسایی قرار دادند و در نهایت طی یک اقدام پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی وی را به همراه ادله دیجیتال مجرمانه دستگیر کردند.

این مقام سایبری افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا سعی در گمراه نمودن و فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده، لب به سخن گشود و گفت: علت تهدید نمودن شاکیه مشکلات شخصی بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟