مهمانان پارتی شبانه ماموران ستاد امر به معروف را کتک زدند

پارتی شبانه لو رفت  و ماموران ستاد امر به معروف کاشان کتک خوردند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از دستگیری سه عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان خبر داد.

به گزارش رکنا،  روح الله صنعتکار معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های مردمی مربوط به برگزاری یک مراسم پارتی و جشن تولد مختلط در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کاشان گفت: برخی از همسایگان این منزل به دلیل سلب آسایش این موضوع را گزارش و موضوع در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان قرار گرفت.

او با بیان اینکه مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه کردند، ابراز داشت: صاحب خانه و برخی از افراد حاضر با دیدن مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به آن‌ها حمله و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مأموران این ستاد از ناحیه دست و پا و صورت مصدوم شدند، تصریح کرد: افراد مهاجم در نهایت شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

او با اشاره به اینکه مأموران در حین بازرسی از این منزل مقادیری از مشروبات الکی را کشف کردند، بیان داشت: مهاجمان نیز در هنگام حمله به مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر حالت عادی نداشتند.

صنعتکار افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت حمایت قانون امر به معروف و نهی از منکر هستند و هرگونه حمله به آن‌ها در حین انجام مأموریت غیرقانونی و مهاجمان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟