راز مرگ مشکوک مرد پاکستانی در تهران / متهم فراریست!

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد مرد ۳۳ ساله پاکستانی الاصل در ساختمان نیمه کاره ای در غرب تهران آغاز شد.

به گزارش رکنا، صاحب ملک که برای سرکشی به ساختمان نیمه ساز رفته بود با جسد طناب پیچ مرد جوان روبه رو شد و پلیس را با خبر کرد.

شواهد نشان می‌داد عظیم از مدتی قبل از پاکستان برای کار به ایران آمده بود و در ساختمان نیمه ساز مشغول به کار بود اما به طرز مشکوکی کشته شد .

جسد در حالی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که شواهد نشان می‌داد وی با طناب خفه شده و اموالش سرقت شده است.

پلیس به بررسی پرداخت اما ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیاورد .چند ماه از این ماجرا گذشته بود که پسرعموی عظیم به پلیس آگاهی رفت و اطلاعات تازه ای به پلیس داد .

این مرد گفت :چند سال قبل من و پسرعمویم همراه هم برای کار به ایران آمدیم. او از وقتی به ایران آمده بود با یکی از بستگان دور مان به نصرت خان اختلاف مالی داشت.پسرعمویم حتی چندین بار از سوی نصرت خان تهدید به مرگ شده بود. من شک ندارم نصرت خان در قتل پسر عمویم دست داشته باشد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود ردیابی نصرت خان آغاز شد .اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد. در بررسی‌ها مشخص وی همزمان با مرگ مشکوک عظیم ناپدید شده است .

در حالی که تحقیقات پلیس به بن بست خورده بود پسر عموی عظیم این بار اعلام کرد به تازگی متوجه شده نصرت خان به صورت قاچاقی به بنگلادش رفته است .

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود ماموران از پلیس اینترپل کمک خواستند اما به نتیجه مطلوب نرسیدند.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و قرارشد تا به پرونده نصرت خان به صورت غیابی رسیدگی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟