زن مشهدی مرد بود! / جولان در سایت همسریابی!

زن جوان که ادمین یک کانال همسریابی بود طمعه هایش را که به دام می انداخت هویت اصلی اش رو می شد. زنانی که فریب این زن را خورده بودند پی به اصل ماجرا بردند.

به گزارش رکنا، در یک کانال تلگرامی به عنوان همسریابی عضو شدم. مشخصات چند نفر در کانال مورد نظر درج شده بود که برای آشنایی با یکی از این افراد با شماره ادمین کانال تماس گرفتم. ادمین کانال که زنی جوان بود بیان کرد برای ارتباط گرفتن با افرادی که اطلاعاتشان در کانال ثبت شده باید حق عضویت پرداخت کنم.

زن کلاهبردار مرد از آب درآمد / عملیات برای پلیس مشهد

من هم خام حرف‌های زن جوان شدم و لینک درگاه اینترنتی بانکی را از او دریافت کردم. مبلغ مورد نظر را در سایت بانکی یادداشت و فرایند انتقال اینترنتی پول را انجام دادم اما تراکنش ناموفق بود.

چند مرتبه دیگر تلاش کردم اما بازهم موفق به انتقال وجه نشدم. قصد داشتم تا با شماره مورد نظر تماس بگیرم و موضوع را به زن جوان اطلاع دهم که چندین پیامک کسر وجه برایم ارسال شد.

چند مرتبه با شماره تلفن زن جوان تماس گرفتم که مردی وحشی تلفن همراه را برداشت و شروع به فحاشی کرد. آنجا بود که متوجه شدم بازی خورده‌ام. سریعا خودم را به یکی از شعب بانکی رسانده و حساب بانکی‌ام را مسدود کردم اما در این بین 10 میلیون تومان از حسابم کسر شده بود. به پلیس فتا مراجعه کردم و علیه فردی که او را نمی‌شناختم شکایت کردم و تحقیقات پرونده برای شناسایی زن کلاهبردار آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟