راهزنان جاده ای لباس پلیس به تن داشت / در کردستان لو رفتند + جزئیات

ماموران قلابی که با در دست داشتن اسلحه از مردم در جاده ها اخاذی می کردند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی رییس پلیس کردستان گفت: اعضای این باند تحت پوشش مامور با متوقف کردن خودروها از مردم اخاذی می‌کردند که در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع سرقت با عنوان مامور، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی کامیاران قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه با راهنمایی مالباختگان و استفاده از شیوه‌های پلیسی 3 نفر از اعضای این باند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در کامیاران دستگیر شدند، افزود: در بازدید از خودروی فاقد پلاک این سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، دو قبضه سلاح شکاری، یک قمه، سه گوشی تلفن همراه، یک دوربین شکاری، مقادیری وجه نقد و سه کلاه پشمی( که برای پوشاندن صورت استفاده می‌شد)، کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: این سارقان تاکنون به 5 سرقت اعتراف کرده‌اند که پرونده تشکیل و برای ادامه مسیر قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

اعضای باند سرقت قطعات خودرو در سقز دستگیر شدند

سردار آزادی همچنین خبر از انهدام و دستگیری یک باند سارق در سقز داد و گفت: اعضای باند سرقت محتویات داخل خودرو و قطعات آن با اشراف اطلاعاتی، بررسی میدانی بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار و گشت‌های محسوس و نامحسوس تیم سارقان، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این تیم در یکی از محلات سقز شناسایی و دستگیر شده و در تحقیقات به ۷۵ فقره سرقت اعتراف کردند یادآور شد: در این رابطه هم 5 مالخر دستگیر شده و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟