دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: پانزدهم بهمن ماه پرونده ای با موضوع موبایل قاپی از خانم جوانی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع و شاکی اظهار داشت، تلفن همراهش توسط راکب موتورسیکلتی که چهره آن را دیده و قادر به شناسایی است، سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه شاکی با مشاهده تصاویر آلبوم مجرمان سابقه دار توانست، سارق تلفن همراهش را شناسایی کند، ادامه داد: در استعلام سوابق متهم، مشخص شد وی که به تازگی از زندان آزاد شده تاکنون 2 مرتبه زندان بوده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: مخفیگاه جدید متهم شناسایی و با هماهنگی های قضائی سارق پانزدهم فروردین ماه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی گوشی سرقتی کشف شد.

دستخال افزود : متهم پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی منکر سرقت ارتکابی از شاکی بود ولی در مواجهه حضور چاره ای جز اعتراف نداشت و در نهایت به سرقت ارتکابی معترف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 50 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد، خاطر نشان کرد متهم با دستور قضائی برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان در اختیار این یگان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟