فرار سارق از صحنه خونین 4 زن و کودک مشهدی

2 زن و 2 کودک در حاشیه سرقت یک خودروی سواری در مشهد به شدت زخمی شدند.

هوا تاریک شده بود که ناگهان باد یکی از لاستیک‌های خودرواش خالی شد و به‌ناچار خودرواش را به کنار خیابان هدایت کرد.

به گزارش رکنا، به هر سختی بود خود را به نزدیک‌ترین آپاراتی رساند و زمانی نگذشت که لاستیک خودرو مثل روز اولش شد. در سمت راننده نیمه‌باز بود و مرد جوان برای تسویه‌ حساب آپاراتی وارد مغازه او شد. هنوز زمانی از گفت‌وگویی آن‌ها نگذشته بود که به یک‌باره صدای استارت خوردن خودرو مرد جوان شنیده شد.

تا به خودش بیاید خودرواش را دید که مردی غریبه پشت فرمانش نشسته و با سرعت بالا از محل دور می‌شود. مرد جوان با همکاری یکی از شهروندان به وسیله خودرو او به تعقیب سارق می‌پردازد که در این لحظه متهم فراری با خودرو مال‌باخته به‌شدت با در شیشه‌ای یک مغازه برخورد می‌کند.

سرقت خونین یک معتاد در مشهد

در این میان چند زن و کودک که مقابل مغازه مورد نظر ایستاده بودند با خودرو سرقت شده برخورد می‌‌کنند و زخمی می‌شوند. سارق متواری اما بلافاصله خودرو مال‌باخته را رها می‌کند و به فرارش ادامه می‌دهد.

اعلام موضوع سرقت خونین در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی کلانتری خواجه‌ربیع مشهد بلافاصله تیمی از مأموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی را سرخط پیگیری پرونده می‌کند.

تا مأموران پلیس به محل ارتکاب جرم برسند، چند تن از شهروندان وظیفه‌شناس با اعلام مصدومیت 4نفر در این حادثه به اورژانس موجب انتقال زخمی‌ها به بیمارستان می‌شوند.

مجریان قانون اما در همان دقایق ابتدایی تحقیقات خود و اشراف اطلاعاتی موفق به ردزنی سارق فراری در بیابان‌های اطراف منطقه خواجه ربیع می‌شوند و طولی نمی‌کشد که این فرد در ساعات پایانی بیست‌ویکم فروردین به دام قانون می‌افتد.

سارق به دام افتاده که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در ابتدا حاضر به همکاری با پلیس نبوده و منکر جرمش می‌شود اما رویارویی او با مال‌باخته و نیز مستندات پرونده رشته انکارهایش را پاره می‌کند و او را به حرف می‌آورد.

متهم در اظهارات اولیه خود به تیم تجسس کلانتری خواجه‌ربیع مشهد می‌گوید: در حال عبور در خیابان بودم که متوجه در نیمه‌باز خودرو شاکی شدم. با دیدن سوئیچ‌های خودرو وسوسه‌ شدم و خودم را پشت فرمان انداختم و خودرو را روشن کردم.

به هیچ چیز جز فرار از محل فکر نمی‌کردم. ناگهان متوجه شدم که مال‌باخته به همراه فردی دیگر با خودرو در تعقیبم هستند. در یک خیابان تصمیم داشتم تا دنده‌عقب گرفته و خودم را در خیابانی دیگر بیندازم که ناگهان با در شیشه‌ای یک مغازه برخورد کردم. مقابل در مغازه نیز چند زن و بچه بودند که آن‌ها را زیر گرفتم.

متهم که از اقدام مجرمانه خود پشیمان است در ادامه اعترافاتش می‌گوید: با دیدن این صحنه و ناله مصدومان هول شدم و از خودرو پیاده شده و به فرار ادامه دادم.

4 زن و کودک در مشهد به خاطر یک معتاد زخمی شدند

فرمانده انتظامی شهر مشهد روز گذشته در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: سارق به دام افتاده مردی 35 ساله است که چند ساعت پس از ارتکاب جرم با همکاری چند نفر از شهروندان وظیفه‌شناس ردزنی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: متأسفانه در این حادثه 2 زن و 2 کودک که مقابل مغازه بودند به دلیل برخورد با خوردرو سرقتی به‌شدت زخمی شده و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

صبح دیروز نیز متهم پس از اقرار صریح به جرمش برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی مشهد از رانندگان خواست در زمان پارک و توقف خودرو به‌هیچ‌وجه وسیله نقلیه خود را در حالت روشن قرار ندهند. همچنین مالکان خودرو در زمانی حتی کوتاه که تصمیم به ترک خودرو دارند از قرار دادن سوئیچ داخل خودرو جدا خودداری کنند زیرا افراد سودجو همیشه در کمین هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.نویسنده: محمد جواد ابوعطا

کدخبر: 677167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟