راز قتل مرد اراکی بعد از یکسال برملا شد / ماجرای کشف جسد رها شده !

پرونده قتل مرد اراکی که یکسال پیش رخ داده بود به سرانجام رسید و قاتل فراری دستگیر شد.

مردی که حدود یک سال پیش به قتل رسیده و جسدش در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک رها شده بود، در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس و دستگیری قاتل برملا شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال گذشتی گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی جسد مشخص شد که این فرد به قتل رسیده و در این محل رها شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ تحقیقات تخصصی پلیس در رسیدگی به این موضوع آغاز شد و با پیگیری های تخصصی و بهره گیری از روش های علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از عامل اصلی قتل به دست آمد.

کشف جسد مرد اراکی در اطراف شهر

سرهنگ چهری تصریح کرد: با مراقبت های نامحسوس پلیس، سرانجام عامل اصلی این قتل که با یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در ارتباط بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در اراک دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیر شده به این قتل به دلیل برخی اختلافات اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که قتل در محلی دیگر انجام شده و فرد قاتل با یک دستگاه خودروی سواری،‌ جسد مقتول را در این محل رها کرده است که در ادامه تحقیقات، خودروی مورد استفاده در جابجایی جسد نیز در یک پارکینگ در سطح شهرستان کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس جوان قاتل به همراه یکی از بستگان مقتول که در جریان این قتل بود، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟