جنجال دختر هرمزگانی برای زن و مرد همسایه / کینه قدیمی سر باز کرد

دختری که مزاحم خانواده ای در هرمزگان شده بود دستگیر و به خاطر یک کینه قدیمی دست به انتقام جویی زده بود.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع تهمت، توهین و تهدید در فضای مجازی خبر داد و گفت : متهم در تحقیقات انجام شده علت ارتکاب جرم خود را انتقام جویی عنوان کرد .

به گزارش رکنا، سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق پیام رسان واتس آپ باعث سلب آرامش و امنیت روانی خانواده اش شده است، بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: بر اساس مستندات،متهم ادعا کرد مأمور ارگانی امنیتی است و تصمیم دارد با جاسازی مواد مخدر در خودروی همسر او اقدام به پرونده سازی کند،بنابراین با انتشار مطالب توهین آمیز و دلهره آور موجب سلب آسایش خانواده شاکیه می شود.

وی افزود: طی مکاتبات قضایی و تحقیقات پلیسی، مالک حقیقی اکانت واتس آپ شناسایی شد،بنابراین پس از هماهنگی با دادیار شعبه مربوطه،متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد، متهم اقرار داشت اکانت واتس آپ را با شماره تماس دخترخاله اش فعال کرده است که نامزد وی می باشد.

دردسر دختر هرمزگانی برای یک خانواده / انتقام جو شناسایی شد

این مقام مسئول گفت: پس از احضار خانم دخیل در جرم ،وی اقرار داشت دو سال قبل در همسایگی خانواده شاکیه بودیم،در آن مدت نوع رفتار و گفتار همسر شاکیه که همکار پدرم بود تحقیرآمیز و نامناسب بود،به همین خاطر از پسر خاله ام درخواست کردم از طریق واتس آپ انتقام بگیرد.سرانجام پرونده متشکله برای سیر مراحل نهایی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان اظهار داشت: معضلات فرهنگی و اجتماعی،همیشه از چالش های جامعه ما بوده است و یکی از جرائم شایع در فضای مجازی،انتقام گیری از طریق پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مجازی با نشر اطلاعات خصوصی،مطالب کذب و تهدید است که باعث سلب امنیت روانی و آرامش در خانواده ها می شود،بر همین اساس ضروری است ساختارهای متولی اخلاق و فرهنگ در جامعه اقدام به نوسازی دیدگاه ها و افزایش اثرگذاری برنامه ها بر اساس تحولات کنونی سازگار با واقعیت های امروزی نسل جوان کشور کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟