بازداشت نوه ای که به مادربزرگش رحم نکرد / پلیس مازندران برملا کرد

نوه خلافکار در مازندران به حساب مادربزرگ خود خیانت کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه برداشت غیر مجاز از حساب وی به صورت اینترنتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفته است؛ پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به ارائه مستندات ازسوی شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم نوه‌ی شاکیه بوده است که در نهایت با هماهنگی مقام قضائی نامبرده مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا منتقل شد.

بازداشت نوه خلافکار در مازندران

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه این کار خود را خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

او با بیان اینکه در ادامه با اعلام مشخصات متهم به فرد شاکیه، این مادربزرگ از شکایت خود صرف نظر کرد، افزود: پلیس فتا همواره توصیه می‌کند که شهروندان اطلاعات کارت بانکی خود را در نزد خود حفظ کرده و در اختیار افراد غیر قرارندهند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 676228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟