بازداشت سگ آزار در آشتیان / یک فیلم او را لو داد

حیوان آزار فضای مجازی در آشتیان که یک سگ را آزار می داد دستگیر شد.

 

به گزارش رکنا، فردی که ضمن آزار یک قلاده سگ و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود، در تحقیقات پلیس فتای استان مرکزی در یکی از روستا‌های شهرستان آشتیان شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: با انتشار فیلمی با موضوع آزار رسانی به یک قلاده سگ وجریحه‌دار شدن احساسات هم‌وطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات در فضای مجازی، طی رصد‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع و شناسایی حیوان آزار با قید فوریت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بازداشت سگ آزار در آشتیان / او افکار عمومی را جریحه دار کرد

سرهنگ آنقی افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، فرد حیوان آزار در یکی از روستا‌های شهرستان آشتیان شناسایی و جهت برخورد متناسب با جرم انجام‌شده به مراجع قضایی معرفی شد.

او اضافه کرد: طبق ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی، انتشار هرگونه فیلم و تصاویر مربوط به حیوان آزاری که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی شود جرم بوده و در صورت مشاهده، با عوامل انتشارآن با قاطعیت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی بیان کرد: برخی از مجرمان، هدف خود را از انتشار این‌گونه کلیپ‌ها صرفاً سرگرمی بیان می‌کنند و از عواقب کار خودآگاه نیستند

او از مردم خواست با آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به جرائم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش یا تحریک اذهان عمومی شود خودداری کنند و درصورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی با پلیس فتا در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟