حمله خلبان قلابی به دختران تهرانی ! / پشت پرده هدایای گران چه بود؟!

دختر جوان وقتی جواب منفی به خواستگار فریبکارش داد در مقابل خانه شان به باد کتک گرفته شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چند روز قبل مونا دختر 24 ساله در حالیکه 2 انگشت دستش را باندپیچی کرده بود پای در شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از خواستگار خلافکارش که او را به باد کتک گرفته بود اعلام شکایت کرد.

خواستگار خلافکار

مونا پیش روی بازپرس حبیب الله صادقی در شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران گفت: 4 سال قبل بود که با پسر جوانی به نام بهروز در یک پارک کوهستانی آشنا شدم و بعد از مدتی که با هم در تماس تلفنی بودیم تصمیم به دوستی گرفتیم اما همیشه رفتارهای بهروز برای من معما بود.

وی افزود: بهروز روزهای اول ادعا کرد که خلبان است و به خاطر سفرهای کاری اش نمی توانیم همدیگر را زیاد ملاقات کنیم و هربار که همدیگر را ملاقات می کردیم کادوهای گرانقیمتی به من می داد که همین رفتارها بود که من به او شک کردم تا اینکه چندی قبل بهروز از من خواستگاری کرد.

دختر جوان ادامه داد: چون به بهروز مشکوک بودم پیشنهادش را جدی نگرفتم و او مدتی ناپدید شد و بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و خواست همدیگر را ملاقات کنیم و وقتی به دیدنم آمد هدیه گرانقیمتی به من داد که  پرسیدم چرا چند روز نبودی؟ جواب داد که پرواز داشتم.

افشای دروغ های خلبان قلابی از سوی یک دوست

مونا به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل یکی از دوستان بهروز با من تماس گرفت و پرده از داستانسرایی های بهروز برداشت و ادعا کرد که بهروز در کار خرید و فروش مواد مخدر است و روزهایی که ناپدید می شود برای تهیه مواد مخدر از تهران خارج می شود .

وی افزود: دوست بهروز عنوان کرد چون مرا مثل خواهرش می داند نمی خواسته با پنهان کاری زندگی ام خراب شود. همین کافی بود تا تصمیم نهایی ام را برای جواب منفی به خواستگاری بهروز بدهم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی جواب منفی دادم بهروز از دست من عصبانی شد و به جلوی در خانه مان آمد و شروع به داد و فریاد کرد که برای ساکت کردنش از خانه خارج شدم که بهروز مرا به باد کتک گرفت به حدی مرا زد که 2 ناخن انگشتم کنده شد و وقتی همسایه ها به بیرون از خانه آمدند بهروز پا به فرار گذاشت.

مونا در پایان گفت: پس از جدایی مادرم همراه 2 خواهرم با پدرم که ازدواج دوم کرده بود زندگی می کنم و بهروز با این کتک کاری در جلوی خانه مان آبرویم را برد و می خواهم که این خواستگار خلافکار دستگیر شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس صادقی دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری و تحقیق از بهروز وارد عمل شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 675262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟