به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی پردیس گفت: متهم سابقه‌داری که با پوشش زنانه از منازل خالی از سکنه در سطح شهرستان سرقت می کرد، دستگیر شد.

«سرهنگ بهزاد عبدیان» روز دوشنبه گفت: در پی گزارش وقوع سرقت مقادیری طلا از منازل شهروندان، ماموران پلیس آگاهی دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار داده و متهم سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

سارق زن نما در پردیس دستگیر شد

وی با اشاره به ارزش ریالی سرقت های متهم، اظهار داشت: متهم در بازجوئی ها اعتراف به سرقت ۸۰۰ میلیون ریال طلا از منازل مسکونی کرد و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان به شهروندان برای پیشگیری از سرقت منزل توصیه کرد: تهیه قفل و بست مقاوم، شناخت همسایگان، اعلام سفر به آشنایان مورد اعتماد برای سرکشی به منزل، ایمن سازی حیاط منزل، مخفی کردن کلیدهای یدک در محلی امن، صحنه سازی حضور در منزل در زمان سفر با روشن گذاشن یک لامپ کم مصرف، مخفی کردن وسایل ارزشمند در محلی به دور از چشم سارقان راهکارهایی برای کاهش سرقت منزل در زمان سفر است.

عبدیان همچنین از متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان خودرو و مغازه خبر داد و اظهار داشت: در پی افزایش سرقت خودرو در سطح حوزه و برابر پیگیری‌های بعمل آمده مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بومهن خودرو اعلامی را زیر نظر گرفتند.

وی با اشاره به نحوه دستگیری سارقان، توضیح داد: خودروی نیسان سرقتی در محل پاتوق متوقف و سارقان وارد محل شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی تعداد ۶ نفر سارق حاضر در محل دستگیر شدند.

وی افزود: در بازجویی های انجام شده، متهمان به هفت مورد سرقت کارگاه و مغازه و یک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان‌های دماوند و پردیس اعتراف کردند و در این راستا پرونده قضایی تشکیل و سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟