بازداشت مردان مخوف اصفهان در ویلای لاکچری چالوس

دستگیری 3 مرد در ویلای  لاکچری خصوصی شان در شمال کشور این 3 مرد اصفهان را به هم ریخته بودند.

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر با پوشش مامور به منزل وی مراجعه و با شگردی خاص اقدام به سرقت طلاجات او کردند، موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دنبال شد.

او افزود: کارآگاهان در حال تحقیق بر روی این پرونده بودند که دریافتند سارقان چندین فقره سرقت دیگر را با همین شیوه و شگرد انجام داده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام کارآگاهان با بررسی محل‌های وقوع سرقت، جمع آوری آثار و مدارک لازم و بکارگیری یک سری اقدامات خاص پلیسی و همچنین تحقیق از مال باختگان هویت اصلی متهمان را بدست آوردند.

بازداشت 3 مرد در ویلای لوکس چالوس/ زنان اصفهانی از آنها وحشت داشتند

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از متواری شدن در ویلای لوکس خود واقع در شهر چالوس مخفی شده بودند گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به شهر مذکور رفته و طی یک عملیات ضربتی این باند ۳ نفره را دستگیر کردند.

سرهنگ تُرکیان تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی از سوی مالباختگان و اعتراف به ۴ فقره سرقت طلاجات با تشکیل پرونده برای رسیدگی به جرایم خود به مرجع قضائی تحویل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به تردد متهمان در استان‌های خوزستان، تهران، خراسان رضوی، قم و قزوین از ادامه تحقیق بر روی فعالیت‌های مجرمانه این باند تبهکاری در سایر استان‌های کشور خبر دادآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟