پشت پرده گروگانگیری در بندر امام خمینی چیست؟

به گزارش رکنا ،حجت اله خسروی  گفت: در واقع گروگانگیری در کار نبوده بلکه یکی از شهروندان در اعتراض به رای صادره از سوی دادگاه بندر امام، با یکی از کارمندان این بخشداری درگیری به وجود آورد.

وی در ادامه، اتفاق رقم خورده در بخشداری بندر امام را یک درگیری از سوی یک فردی معلوم‌الحال عنوان کرد و گفت: فرد مذکور بر سر یک اختلاف ملکی با اداره بنادر مدعی شده است که اداره بنادر اقدام به تصرف این ملک کرده است که پس از پیگیری و شکایت به دادگستری، وی محکوم و رأی به سود اداره بنادر صادر شده است.

بخشدار بندر امام خمینی (ره)، فرد مذکور را با سابقه عدم تعادل روحی و روانی معرفی کرد که سال گذشته هم یک خودکشی نافرجام داشته است.

او می‌گوید: فرد مورد نظر صبح امروز ۱۱فروردین با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد با مراجعه به بخشداری و ایجاد تنش، سروصدا و همچنین توهین و درگیری با یکی از کارشناسان بخشداری، گفته: ( اگر امروز آقای هلالی رئیس دادگستری و بخشدار مشکل مرا حل نکنند، هر کاری که دوست داشته باشم اینجا انجام می‌دهم).

وی در پایان اضافه کرد: در همان لحظه یکی از همکاران با کلانتری ۱۳ تماس گرفت و پس از توضیح ماجرا، نماینده دادستان و رئیس کلانتری به همراه جانشین، خود را به بخشداری رساندند و فرد خاطی را دستگیر کردند.

گفتنی است که؛ این موضوع بدون آسیب و اتفاق به پایان رسید و کارشناس بخشداری هم در سلامت کامل به سر می‌برد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 673669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟