علت مرگ آزاده نامداری از زبان شوهرش + فیلم و عکس دیده نشده
حجم ویدیو: 2.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش گروه حوادث رکنا، با انتشار خبر کشف بدن بی جان آزاده نامداری اولین خبر جنجالی سال جدید شکل گرفت. از همان ابتدا گمانه زنی های زیادی نسبت به ماجرای مرگ آزاده نامداری شکل گرفت. برخی از گفته ها حاکی از آن بود که وی به قتل رسیده ،برخی دیگر پای ماجرای باردار بودن آزاده نامداری را پیش کشیده بودند و افراد دیگر فرضیه خودکشی را پیش کشیدند. با این حال تا مدتی گمانه زنی های زیادی از مرگ این مجری مشهور سرزبان بود تا اینکه سجاد عبادی پور">سجاد عبادی همسر آزاده نامداری  ماجرای تنها بودن زنش و مرگ او را اینطور بازگو کرد.

سجاد عبادی گفت: روز پنجشنبه به واسطه بیماری مادربزرگش به چالوس رفتم، ماجرای سفر را به آزاده نامداری هم گفتم اما او نپذیرفت و گفت در تهران می ماند.

وی ادامه داد: تا روز جمعه تماس هایی با همسرم داشتم و هیچ مورد مشکوکی در رفتار و گفتار آزاده وجود نداشت اما از اواسط جمعه تماس های من و گندم دخترم از طرف او بی پاسخ مانده است و این جواب ندادن به تماس ها پس از ساعت ها بی خبری باعث نگرانی امان شد. پس از نگرانی از حال و روز همسرم به مادرزن خود در تهران تماس گرفته و از او خواستم سری به خانه مان بزند و جویای حال آزاده شود. متاسفانه وقتی مادرزنم با نگرانی به خانه مان رفت با جسد آزاده روبه رو شده بود.

همسر آزاده نامداری گفت: همسرم به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده و گاهی 4 یا 5 قرص را همزمان مصرف می کرد.

اظهارات پلیس در پرونده مرگ مشکوک آزاده نامداری

با توجه به اظهارات همسر آزاده نامداری بررسی های میدانی باتوجه به دوربین مداربسته و بسته بودن در آپارتمان خانواده آزاده نامداری هیچ ورود و خروجی به عنف ، داخل خانه صورت نگرفته و از آنجایی که قرائن جسد هیچ اثری از وقوع قتل نداشته از جمله عدم وجود آثار ضرب و جرح، کبودی روی جسد، بهم ریختگی خانه و ... پلیس مطمئن است آزاده نامداری به قتل نرسیده است و علت مرگش فقط و فقط باید از طریق پزشکی قانونی ولاغیر مشخص شود تا پلیس و مقام قضایی ادامه تحقیقات را طبق نظریع علمی و کارشناسانه پلیس پیش ببرد.

در ادامه تحقیقات نیز اینطور مشخص شد که: همسر آزاده نامداری در تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران عنوان داشته، ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده وگاهی 4 یا 5 قرص را همزمان مصرف می کرده است. از این رو اخباری از خودکشی آزاده نامداری یکی از فرضیه های به حساب می آید اما قطعی نیست چرا که احتمال دارد به خاطر زیاده روی در مصرف داروهای ضد افسردگی دچار مسمویت شده باشد. اما همین را هم باید منتظر بمانیم تا حدود 6 روز دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی مشخص کند. چراکه میزان دوز دورهای مصرف شده مشخص می کند که ایشان زیاده روی کرده یا به عمد با قرص های ضد افسردگی خودکشی را انتخاب کرده است.

پیدا شدن یادداشت در یکی از اتاق های خانه که در آن آزاده نامداری برای دخترش نوشته هایی داشته است دلایلی بر خودکشی وی حساب نمی شود و در صورتی که پزشکی قانونی علت را خودکشی بداند می توان این یادداشت را یکی از قرائن دانست. متن این نوشته مهم است چراکه تفاوت زیادی دارد شاید این نوشته ها دلنوشته ای برای دخترش باشد.

اضهارات جنجالی دایی روانپزشک آزاده نامداری که ایست قلبی را علت مرگ معرفی کرده بود بازتاب داشت به طوری که مسوولان قضایی اعلام کردند: هیچ کس جز پزشکی قانونی علت مرگ آزاده نامداری را مشخص نمی کند. تاکنون ایست قلبی جزو موارد تیم تحقیق نیست و باید منتظر اعلام پزشکی قانونی درباره مرگ آزاده نامداری باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟