آخرین خبر از قاتل بوشهری که دست به قتل عام خانوادگی زد + عکس قاتل

قاتل خانواده کنگان بوشهر تحت تعقیب قرار گرفت و پلیس در حال تلاش برای دستگیری این قاتل قتل عام خانوادگی است.

به گزارش رکنا، اکبر احمدی دادستان شهرستان کنگان گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

اکبر احمدی دادستان شهرستان کنگان گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

وی افزود: تمام دستگاه های امنیتی، قضایی، انتظامی به شکل شبانه روز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند تا بتوانند هرچه سریع تر با دستگیری فرد مضنون، پرونده را ببندند و مردم نیز از نگرانی خارج شوند.

قتل عام خانوادگی در بوشهر / قاتل فراری است

دادستان کنگان افزود: ۵ نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین آباد طی دو روز گذشته به ضرب گلوله کشته شده اند.

احمدی در پاسخ به این سوال که بعد از جریان قتل ” الف. ک ” در محله حسین آباد، آیا مورد قتل یا تیراندازی دیگری وجود داشته است؟ گفت: خیر موردی مبنی بر قتل یا تیراندازی وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی دامن نزنند . اینکه گفته میشود قاتل، مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان کنگان بستری است، صحت ندارد.

دادستان کنگان در پاسخ به این سوال خبرنگار ثلاث مبنی بر اینکه ایا صحت دارد که فرد دیگری مرتبط با این پرونده ، توسط متهم، در شهر بردستان( شهرستان دیر) به قتل رسیده است؟ گفت: خیر ، هیچ فردی در بردستان که مرتبط با این پرونده باشد، شب گذشته به قتل نرسیده است.

احمدی تاکید کرد: مردم میتوانند هر نوع اطلاعاتی که در خصوص فرد متهم پیدا میکنند را به دستگاه های امنیتی یا ۱۱۰ منعکس کنند و ما را در دستگیری سریعتر این شخص یاری کنند.

وی ادامه داد: تصویر این فرد در فضای مجازی منتشر شده است و شهروندان چنانچه با چنین فردی برخورد کردند، فقط از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰ ، مراتب را به اطلاع همکاران برسانند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟