4 زن لاهیجانی از این مرد بد وحشت داشتند / او باز داشت شد

 عامل اخاذی از بانوان در فضای مجازی شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید نیکویی" در گفت‌وگویی، عدم اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی و توجه به هشدارهای پلیس فتا را یکی از راه‌های اصلی پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: رعایت حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی و عدم ارسال فایل‌های خصوصی در این فضا باید مدنظر همه شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه خانمی با مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان لاهیجان مراجعه و اعلام داشته که فردی ناشناس با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز، تهدید و فحاشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتس‌آپ ضمن ایجاد مزاحمت، قصد اخاذی از وی را دارد گفت: بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا لاهیجان قرار گرفت.

نقشه مرد پلید برای طلاهای زنان لاهیجان برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه پس از تحقیقات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم 25 ساله شناسائی شد، افزود: متهم که اهل مازندران و ساکن گیلان است با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم از 4 خانم دیگر مبلغ 500 میلیون ریال وجه نقد و 70 گرم طلا اخاذی کرده است.

سرهنگ نیکویی در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد از شهروندان خواست، شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیس در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی، در صورت برخورد با هرگونه جرم در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت cyberpolice.ir .www به پلیس اطلاع دهندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟