تلخ‌ترین و شیرین‌ترین پرونده‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ

سردار علیرضا لطفی با اشاره به تلخ‌ترین و شیرین پرونده‌های پلیس آگاهی در سال ۹۹ اظهار کرد: حوادث و جنایات همیشه انسان را ناراحت و مکدر می‌کند به ویژه جنایاتی مانند قتل.

وی افزود: متأسفانه یکی از تلخ‌ترین خاطرات من در سال ۹۹ به یک قتل خانوادگی برمی‌گردد که دختری هم مادر و هم خواهرش را کشته بود البته این جنایت توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: وقتی موضوع این پرونده را رسیدگی و پیگیری کردیم، متأثر شدیم چرا که یک دختر در شرایطی قرار گرفته و به جایی رسیده که با افراد بیرون از خانه ارتباط گرفته و مادر و خواهرش را به قتل رسانده است.

وی با اشاره به شیرین‌ترین پرونده‌های پلیس آگاهی گفت: همیشه پرونده‌های کشف فقدان، شیرین‌ترین پرونده‌های پلیس آگاهی است چرا که وقتی افراد پس از پیدا شدن عزیزشان، به ما مراجعه می‌کنند، شادابی و خوشحالی را در چشمانشان می‌بینیم که در هیچ پرونده دیگری نمی‌توان مشاهده کرد.

لطفی در پایان گفت: ما در سال ۹۹ حدود ۲۰ تا ۳۰ مورد در تهران کشف فقدان داشتیم که بیشتر مربوط به دختران می‌شد و خانواده‌هایشان رضایتمندی خود را به پلیس اعلام کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟