کشف مواد انفجاری در متروی تهران

پلیس در متروی تهران به کرج مواد انفجاری کشف کرد و 2 جوان که مشکوک بودند بازداشت شدند.

رئیس پلیس مترو فاتب از بازداشت دو جوان در مترو تهران - کرج خبر داد و گفت: از این متهمان چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع "اکلیل و سرنج" کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید عطاءالهی با اعلام خبر کشف چند کیلوگرم " اکلیل و سرنج " در مترو تهران - کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عوامل پلیس مترو با توجه به گشت هدفمند در خطوط مترو پایتخت و مشاهده دو جوان حامل یک کوله‌پشتی، به آنها مشکوک شده و این افراد را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مترو واقع در خط پنج مترو تهران - کرج منتقل کردند.

دستگیری 2 جوان مشکوک در متروی تهران

رئیس پلیس مترو فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران با بررسی دقیق محتویات کوله‌پشتی، متوجه وجود مقادیری موادمحترقه از نوع اکلیل و سرنج شدند.

وی با بیان اینکه در نهایت از این افراد چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع اکلیل و سرنج کشف شد، گفت: متهمان قصد داشتند موادمحترقه را از استان تهران به استان البرز منتقل کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به مخاطرات این نوع مواد حتی در حجم کم، ممکن بود انفجار احتمالی موادمکشوفه صدمات جبران‌ناپذیری را به مسافران مترو وارد کند لذا متهمان پس از بازداشت و توقیف موادمحترقه همراهشان، ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تا نسبت به جرم مرتکب شده آنها تصمیم‌گیری صورت گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟