بازداشت  8 دلال مرغ در تهران

8 دلال مرغ توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزار رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 8 نفر از دلالان مرغ توسط کارآگاهان معاونت معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی خبر داد.

سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی نوسانات اخیر قیمت مرغ و نارضایتی عموم مردم و احتمال برهم زدن قیمت واقعی عرضه مرغ توسط دلالان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی میدانی پلیس مشخص شد که تعدادی از دلالان باعث ایجاد نوسان در قیمت عرضه مرغ در چرخه توزیع شده اند، کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند تعداد 8 نفر از این دلالان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: این افراد با خرید مرغ زنده با قیمت خیلی پایین از مرغداران و فروش آن با قیمت بالاتر از قیمت مصوب در میادین موجب برهم زدن قیمت عرضه مرغ می شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی هر 8 متهم در عملیات های منسجم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و دستگیری ها سایر دلالان در این خصوص کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟