قتل فهیمه 35 ساله که زن دوم کارشناس دادگستری شده بود / در دادگاه تهران چه گذشت؟ + عکس

کارشناس دادگستری که همسر دومش را از پله ها هل داده و وی را کشته بود با حکم قضایی به پرداخت دیه و 8سال زندان محکوم شد.

به گزارش رکنا، اوایل پاییز سال ۹۷ مرد جوانی به نام فرهاد با اورژانس تماس گرفت و گفت حال همسرش بد شده است .وقتی مأموران اورژانس بالای سر فهیمه ۳۵ ساله رفتند او نیمه جان بود. فهیمه به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر ضربه شدید مغزی جان سپرد.

مرد تهرانی زن دوم خود را به قتل رساند

با مرگ مشکوک زن جوان تحقیقات پلیسی آغاز شد و پدر و مادر فهیمه از دامادشان به نام فرهاد که کارشناس دادگستری بود به اتهام قتل عمدی شکایت کردند.

در حالیکه فرهاد منکر دست داشتن در قتل همسرش بود پلیس به تحقیق پرداخت و امدادگر اورژانسی که بالای سر فهیمه حاضر شده بود به پلیس گفت: وقتی بالای سر زن جوان حاضر شدم، همسرش به شدت مضطرب بود .

او گفت در درگیری همسرش را از پله ها به پایین هل داده است. تحقیق از همسایه ها نیز راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.

همسایه ها گفتند : دقایقی قبل از حضور اورژانس در خانه این زوج صدای گریه فرزند کوچک شان را می شنیدند و هیچ کسی او را آرام نمی کرد. به نظر می رسید بعد از سقوط زن جوان از پله ها،همسرش در تماس با اورژانس تعلل کرده است.

با به دست آمدن این مدارک برای فرهاد کیفرخواست صادر شده و پرونده اش برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

وی در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی گفت : من سال ها قبل ازدواج کردم و صاحب یک دختر بودم اما چون با همسرم اختلاف داشتم از او جدا شدم و سرپرستی دخترم را پذیرفتم. من هر روز دخترم را به مدرسه می بردم . دخترم با یکی از همکلاسی هایش رابطه خوبی داشت .او هم پدر و مادرش از هم جدا شده و همراه مادرش زندگی می کرد .

فهیمه پس از سقوط از پله جان باخت / قتل یا مرگ طبیعی زن تهرانی

چندین مرتبه که دخترم را به خانه دوست صمیمی اش برده بودم با مادر او روبه رو شدم و فهمیدم فهیمه نیز ازدواجی ناموفق داشته و به تنهایی همراه دخترش زندگی می کند.

من و فهیمه به واسطه دوستی فرزندانمان با هم آشنا و پس از مدتی با هم ازدواج کردیم .ما به تازگی صاحب فرزند مشترک شده بودیم اما مدام با هم اختلاف داشتیم .

وی ادامه داد :به تازگی به خانه جدید اسباب کشی کرده بودیم .ما مشغول چیدن اسباب ها بودیم که همسرم برای آوردن جعبه ها به راه پله رفت و یکباره به پایین سقوط کرد. من او را عمدی هل ندادم و او خودش تعادلش بر هم خورد و به پایین سقوط کرد .

این متهم گفت: من قبلا تحت فشار در پلیس آگاهی گفته بودم در اوج عصبانیت همسرم را هل دادم اما حالا حقیقت را می گویم. من این اتهام را قبول ندارم .

فرهاد به قضات گفت: من با تلاش زیاد و به خاطر فرزندانم توانستم رضایت پدر و مادر فهیمه را جلب کنم .حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر فرزندانم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا زودتر آزاد شوم. فرزندان بدون من و مادرشان شرایط سختی دارند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم کارشناس دادگستری را به پرداخت دیه و 8سال زندان محکوم کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟