این مرد با لباس پلیس هم رشوه و هم باج می گرفت + عکس

دستگیری مأمور قلابی که در ساوه اخاذی می‌کرد بازداشت شد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” بیان داشت: طی اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص اخاذی از وی در پوشش مامور پلیس و همچنین چندین مورد گزارش مشابه در این خصوص بررسی موضوع از سوی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان آغاز شد.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، در مدت زمانی کوتاه از آغاز تحقیقات پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

” سرهنگ عیسی آبادی ” خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد یکدستگاه خودروی سواری را با چراغ هشدار دهنده مجهز کرده و طی چندین مورد با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان اخاذی کرده است .

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده، بسیاری از اقلامی که این فرد در کلاهبرداری ها به دست آورده بود، به مال باختگان تحویل و متهم با تکمیل تحقیقات به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درپایان از شهروندان خواست: تا همواره هشدار های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مواجه شدن با این گونه موارد، ضمن درخواست کارت شناسایی از ماموران پلیس و دیگر دستگاه های خدماتی، مراتب را در کمترین زمان ممکن از طریق تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟