ماجرای حمله مرگبار راهزنان به دو مرد در جاده مشهد تهران +عکس

رسیدگی به این پرونده از بهمن سال ۹۸ به دنبال پیدا شدن جسد خونین پسر جوانی به نام هومن در ابتدای جاده مشهد به تهران آغاز شد .

به گزارش رکنا، شواهد نشان می‌داد پسر جوان با ضربه های متعدد جسم سخت به سر و صورتش از پا درآمده است .دوست هومن به نام آرش که با لباس های خونین کمی آن طرف تر روی زمین افتاده بود وقتی از سوی ماموران پلیس دستگیر شد ادعای عجیبی را مطرح کرد.

وی که هراسان بود گفت چند مرد ناشناس به او و دوستش حمله کرده و دوستش را کشته اند .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و آرش تحت بازجویی قرار گرفت .این پسر که ترسیده بود اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی شد چند راهزن به او و دوستش حمله کرده و آنها را تا سر حد مرگ کتک زده و اموالشان را سرقت کرده اند. تلاش پلیس برای به دست آمدن ردی از راهزنان آغاز شد اما پلیس ردی از آنها به دست نیاورد. به این ترتیب آرش به عنوان تنها مظنون بازداشت شد و در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

پشت پرده کشف جسد خونین در مشهد

پدر هومن گفت :پسرم و آرش هر دو در مشهد در یک کارگاه رنگ کاری مبل کار می‌کردند .آنها رابطه خوبی با هم داشتند و از مشهد برای کار به تهران آمدند. اما نمی دانم چطور شد که آرش پسرم را کشت.من هنوز این ماجرا را باور ندارم و برای آرش اشد مجازات می خواهم .

سپس پسر جوان روبه روی قضات ایستاد و منکر جرمش شد .

وی گفت: باور کنید من بی گناه هستم و بی دلیل از یک سال قبل به زندان افتادم من در زندان رجایی شهر شرایط سختی دارم و مستحق این همه سختی نیستم.

وی در تشریح ماجرای قتل دوستش گفت: من و هومن سالها بود با هم دوست بودیم .ما سوار ماشین هومن شدیم و از مشهد به سمت تهران به راه افتادیم. چند کیلومتر به تهران نمانده بود که گرفتار راهزنان شدیم .چند مرد جوان به ما حمله کردند و قصد خفت گیری داشتند. آنها از ما خواستند تا پول و موبایل و ماشین مان را به آنها بدهیم اما ما مقاومت کردیم و آنها من و دوستم را تا سر حد مرگ کتک زدند .من توانستم از چنگال آنها فرار کنم .اما چون هومن گرفتار شده بود زیر ضربه های مرگبار راهزنان جان سپرد .

وی ادامه داد :من چند ساعت بعد بار دیگر به محل برگشتم و با جسد دوستم رو به رو شدم اما همان موقع پلیس هم رسیده بود که من دستگیر شدم .باور کنید من در مرگ دوستم دستی نداشتم و بی گناه به زندان افتادم.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: من حتی در پلیس آگاهی نشانی از راهزنان به پلیس ارائه دادم اما چون به نتیجه مطلوب نرسیدند مرا به عنوان مظنون بازداشت کردند .من وقتی بازداشت شدم خیلی ترسیده بودم به همین خاطر حرف های ضد و نقیضی را مطرح کردم و همین حرف ها باعث شد تا بی گناه به زندان بیافتم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده حکم برائت آرش و دستور آزادی وی را صادر کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟