بازداشت 2 سارق حرفه ای در آبادان

2 سارق حرفه ای که دست به انواع سرقت در آبادان زده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند 2 نفر سارق حرفه ای را در این زمینه شناسایی و دستگیرکردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 37 گوشی تلفن همراه، 2 تلویزیون ال ای دی ، 4 دوربین مداربسته، 3 دریل برقی، یک کامپیوتر همراه با کیس، 3 پیک نیک مسافرتی، 6 قبضه انواع سلاح سرد وگرم ،2 مانیتورماشین های خارجی همراه با 2 جعبه ابزارآلات سرقتی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در بازجویی های اولیه به 19 فقره سرقت گوشی تلفن همراه، 3 سرقت منزل و2 سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان اعتراف کردند.

زلقی در خاتمه با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند گفت: از مالباختگان در این زمینه تقاضا می شود برای شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری16 امیرکبیر مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 668598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟