اراکی ها در جستجوی این زن بودند / او به راحتی ثروتمند شد

این زن اراکی با شگردهای پلیدانه اش ثروتمند شد و عاقبت به زندان افتاد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان مرکری از دستگیری زنی کلاهبردار و اعترافش به 3 میلیارد ریال کلاهبرداری در 5 فقره کلاهبرداری از شهروندان اراکی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری گفت: با اعلام چند مورد شکایت از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری خانمی از آنان، تیمی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس، تحقیقاتی تخصصی در رسیدگی به این موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در اظهارات مالباختگان مشخص شد که خانمی جوان با ترفندهای متقلبانه و به بهانه های مختلف چون اخذ وام از بانکها ، استخدام در مشاغل پر درآمد ، سرمایه گذاری در واردات گوشی های تلفن همراه و ساعتهای گران قیمت خارجی، از پنج نفر از شهروندان مبالغی میلیونی اخذ کرده و در فرصتی مناسب مخفی و متواری شده است.

راز ثروت زن اراکی فاش شد / او کلاهبردار از آب درآمد

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم پرونده ، ضمن برقراری تماس های تلفنی با مالباختگان با دادن وعده های واهی ، سعی در گمراهی آنان و انصراف از شکایات خود را داشت و از این طریق با اتلاف وقت به دنبال فرصتهای مناسبی جهت اغفال دیگر افراد بود با هماهنگی مراجع قضایی و تجمیع پرونده ها موضوع بصورت ویژه از سوی کارآگاهان پلیس پیگیری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی تصریح کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و با استفاده از روش های نوین علمی، درنهایت محل اختفاء متهم در شهرستان اراک شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات بصورت غافلگیرانه دستگیر شد .

سرهنگ چهری اظهار داشت: از متهم دستگیر شده، در خصوص شکایت مالباختگان و مبالغ کلاهبرداری شده، به طور جامع تحقیق به عمل آمد و متهم با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به بزه های انتسابی خود و کلاهبرداری از پنج نفر از شهروندان به مبلغ سه میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: فرد دستگیر شده به دادسرا اعزام و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد با توجه به احتمال ارتکاب دیگر جرایم کلاهبرداری در دیگر شهرستان ها، تحقیقات تکمیلی از او با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟