چرا 18 قاتل در زندان زنجان اعدام نشدند؟

 18 زندانی محکوم به قصاص در زنجان در یک قدمی چوبه دار بودند که سرنوشت شان تغییر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون و با همت و تلاش‌های شبانه روزی همکاران توانسته‌ایم رضایت ۱۸ زندانی محکوم به قصاص را از اولیای دم گرفته و موجبات رهایی آنان را فراهم کنیم.

به گزارش رکنا، محمد جوادی در زنجان اظهار کرد: به همت و تلاش مسئولین زندان ابهر و شورای حل اختلاف، اولیای دم متقول در ایام مبارک و فرخنده ماه رجب در پای چوبه دار از حق خود گذشته و قاتل را بخشیدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ترویج فرهنگ صلح و سازش و گذشت را یکی از اولویت های مهم در سازمان زندان‌ها دانسته بیان کرد: تلاش‌ها در مجموعه زندان‌های استان بر اصل مهم و اثر گذار اشاعه فرهنگ گذشت و ایثار و لزوم صلح و سازش در پرونده‌ها برای رهایی زندانیان متمرکز شده است.

18 اعدامی در زنجان بخشیده شدند

وی تصریح کرد: این زندانی از سال ۱۳۹۱ به اتهام قتل عمد محکوم به قصاص نفس بود که با همت مددکاران و مسئولین زندان و شورای حل اختلاف از اجرای حکم قصاص رهایی یافت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون و با همت و تلاش‌های شبانه روزی همکاران توانسته‌ایم رضایت ۱۸ زندانی محکوم به قصاص را از اولیای دم گرفته و موجبات رهایی آنان را فراهم کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟