زن فاسد فراری در مرودشت کیست ؟ / او باید در زندان باشد

زن فراری مرودشت که تحت تعقیب بود بازداشت شد. فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک زن سارق و تحت تعقیب با هویت جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی"  اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر حضور یک زن سارق و تحت تعقیب در شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد این سارق در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و خودرو وی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در بررسی های لازم مشخص شد، این زن سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته به شیوه بیهوشی، خودرو وی را در شهر شیراز سرقت و متواری شده است.

سرهنگ زینلی با اشاره به هویت جعلی فرد دستگیر شده، تصریح کرد: پس از استعلام های انجام گرفته مشخص شد که این زن سارق تحت تعقیب مراجع قانونی و انتظامی استان های سمنان و همدان نیز می باشد که در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه سارق جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان فارس انتقال داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟