مزاحمت 6800 مشهدی به آتش نشانی / پیگیری می شود

در طی 7 روز گذشته آتش نشانی مشهد 6800 بار مزاحمت تلفنی برایش ایجاد شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از برقراری 12 هزار و 800 تماس تلفنی از سوی شهروندان این کلان‌شهر کشور در 168‌ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش رکنا، آتشپاد مسعود ظهوریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از تعداد هزاران تماس‌ برقرار شده با این سازمان، تنها نیمی از آن منجر به اقدام عملیاتی و پیشگیرانه شده و بالغ بر 6 هزار و 895 مورد مزاحمی بوده است. این مقام مسئول بیان کرد: در یک هفته‌ای که گذشت در مجموع 315 عملیات از سوی آتش‌نشانان مشهد در سطح شهر انجام شده که 147 مورد آن اطفای حریق و 168 عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده که این میزان به نسبت هفته نخست اسفند کاهش داشته است.

آتشپاد ظهوریان ادامه داد: در مأموریت‌های اعزامی هفته گذشته هزار و 669 آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به وسیله 530 دستگاه خودرو سبک و سنگین به نبرد با آتش‌ و عملیات امدادی پرداخته‌اند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تأکید کرد: رهاسازی گرفتارشدگان در آسانسورها همچنان در صدر عملیات‌های امداد و نجات این سازمان در 7 روز گذشته بوده است.

ظهوریان بیان کرد: در هفته گذشته حوادث زودهنگامی درباره شب چهارشنبه پایان سال ( چهارشنبه سوری ) در مشهد رخ داده است و چندین نوجوان نیز دچار سوختگی و آسیب‌های شدید چشمی شده‌اند‌ که اهتمام و دقت نظر خانواده‌ها در کنترل و مراقبت از فرزندانشان در این ایام را طلب می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟