بازداشت دزد حواس پرت در اصفهان

سارق حواس پرت با ردی که از خود به جا گذاشته بود در اصفهان بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدحسین باباکلانی"، با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه گفت: گوشی به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسایی و دستگیری این سارق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، خبر از وقوع یک فقره از محل کسب خود را اعلام کرد.

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی" افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران کلانتری 18 برای رسیدگی وارد عمل شده و پس از اعزام به محل، محدوده سرقت را بررسی کردند.

دزد حواس پرت در اصفهان بازداشت شد / ردپا در صحنه دزدی

سرهنگ باباکلانی از کشف یک گوشی تلفن همراه در محل سرقت خبر داد و گفت: در بررسی ها مشخص شد این تلفن همراه متعلق به سارق است که در محل به جا گذاشته است.

این مقام انتظامی ، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، ماموران جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ باباکلانی از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده و روبرو شدن با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد به شهروندان توصیه کرد: در صورت سرقت از واحد صنفی آنان از تردد افراد به محل وقوع جرم جلوگیری و مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی با شماره 110 اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟