مرد همسایه دزدان بامدادی مغازه های تهران را می شناخت + عکس و جزئیات

اعضای یک باند 5 نفره که مغازه های تهران را سرقت می کردند در یک سرقت 40 راس گوسفند را دزدیدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: برابر اعلام شکایت و دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مغازه اش در 20 بهمن ماه سال گذشته که اعلام داشته بود مغازه فروش لوازم خانگی اش واقع در آدرس خیابان زمزم مورد دستبرد قرار گرفته و با تخریب کرکره و قفل در ورودی اموالی شامل 4 دستگاه لب تاپ، 6 دستگاه جاروبرقی، 4 دستگاه چرخ گوشت، 4 دستگاه آبمیوه گیری و غیره به ارزش حدود 2 میلیارد ریال به سرقت رفته، ضمن اینکه سارقان دستگاه DVR دوربین مداربسته مغازه را نیز سرقت کرده اند، پرونده به دستور مقام قضائی به پایگاه هشتم پلیس اگاهی ارجاع شد.

دزدان اثر جرم را هم را سرقت کردند

وی عنوان کرد: پس از وصول پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی و باتوجه به اهمیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه قرار گرفت. بلافاصله پس از انجام تحقیقات اولیه و تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان بصورت کاملا حرفه ای از مغازه سرقت کرده و حتی دستگاه DVR دوربین مداربسته را نیز سرقت کرده تا هیچ سرنخ و اثری از خود بجا نگذارند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت : درادامه تحقیقات میدانی انجام شده مشخص شد یکی از همسایگان در ساعت 4 بامداد سارقان را که 3 نفر بوده اند مشاهده کرده اند که قصد مداخله داشته که سارقان پس از تهدید شاهد، اموال مسروقه را با 2 دستگاه خودروی تیبا و پژو 405 که شماره پلاک آنها را مخدوش کرده بودند، بارگیری و متواری می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با بررسی مسیر فرار و تردد سارقان و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و علمی چهره یکی از سارقان به اسم اسکندر دارای چندین فقره سابقه کیفری شناسایی شد.

انهدام باند سرقت از مغازه ها در تهران

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با شناسایی هویت یکی از اعضای باند کارآگاهان با انجام چندین ماه اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم واقع در آدرس نعمت آباد را شناسایی و ضمن هماهنگی با دادیار محترم شعبه اول دادسرای ناحیه34 و اخذ دستور دستگیری در اقدامی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند. متهم دربازجویی های اولیه منکر سرقت بوده ولیکن در مواجهه با مستندات موجود، ناچاراً لب به سرقت از مغازه مال باخته اعتراف و اعلام داشت با تشکیل باندی 5 نفره با کمک همدستان خود به نام های غفور، مهدی، حسن و کرم از مغازه ها و اماکن تجاری و علاوه بر سرقت فوق، یک فقره سرقت مغازه دیگر در خیابان جهموری، همچنین در سرقتی دیگر تعداد 40 راس گوسفند در محدوده خانی آباد را ربوده و اموال مسروقه را فردی بنام سعید فروخته اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت : در همین راستا یکی دیگر از سارقان به نام مهدی در خیابان رودکی شناسایی، دستگیر و همچنین خریدار اموال مسروقه به نام سعید در محدوده پاسگاه نعمت آباد دستگیر شد.

با جمع بندی تحقیقات، متهمین صراحتاً به 3 فقره سرقت مغازه و اماکن بصورت باندی اعتراف و با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

گفتنی است، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری و کشف سرقت های احتمالی کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟