جولان مزدا 3 سوارهای لاکچری از خیابان های تهران تا زندان

3 سارق حرفه ای با خودروی مزدا 3 در غرب تهران دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان محدوده جنت آباد، مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری 138 جنت آباد تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرقت با مزدا 3 در غرب تهران

وی عنوان کرد: در بررسی های انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد مشخص شد که 3 سارق با پرسه زنی با یک خودرو سواری مزدا 3 در این محدوده خودروهای با ضریب ایمنی کمتر شهروندان را شناسایی و لوازم داخل خودروی آنان را که خودروشان در کنار خیابان پارک شده بود سرقت می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: با به دست آمدن سرنخ های موجود و همچنین بررسی محل های سرقت، شیوه کار و مخفیگاه آنها شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی، هر 3 سارق در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

این مقام انتظامی افزود: این در حالی بود که در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه، تعدادی لوازم داخل خودرو سرقتی کشف و همچنین متهمان در بازجویی های انجام شده به 100 فقره سرقت اعتراف کردند.

شناسایی طعمه های دزدان لوازم داخل خودرو

وی خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران این کلانتری تاکنون 30 تن از مال باختگان شناسایی و ضمن حضور در کلانتری 138 از متهمان شکایت کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 665620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟