قتل مهدی چگینی 16 ساله در خنداب / سرنوشت قاتل چه شد

قاتل مهدی چگینی در خنداب از مرگ حتمی نجات یافت.

خانواده مقتول خندابی در شب میلاد امیرالمومنین علی ابن ابیطالب در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان خنداب در دفتر امام جمعه این شهر با الگو گرفتن از امام مهربانی‌ها از قصاص قاتل گذشت کردند.

خانواده مهدی چگینی جوان ۱۶ ساله ساکن شهر خنداب که به قتل رسیده علاوه بر گذشت از قصاص قاتل پسرشان در حضور مسئولان شهرستان خنداب مبلغ دیه را هم بخشیدند.

قتل پسر 16 ساله در خنداب

زمانی موسوی امام جمعه شهرستان خنداب در حاشیه این مراسم گفت: با تلاش مسئولان شهرستان خنداب از جمله فرماندار، دادستان، امام جمعه و فرمانده سپاه خنداب طی ۲ ماه گذشته چندین مورد صلح وسازش در سطح شهرستان اتفاق افتاد.

زمانی موسوی از صلح وسازش‌ها گذشت خانواده مقتول از قاتل در شب میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) در اقدامی خداپسندانه بود.

او اضافه کرد: خانواده مقتول مهدی چگینی جوان ۱۶ ساله ساکن شهر خنداب با الگو گرفتن از امام مهربانی‌ها رضایت خود از قاتل پسرشان را در حضور مسئولین در دفتر امام جمعه اعلام کردند و حتی مبلغ دیه را هم بخشیدند.

مهدی چگینی جوان ۱۶ ساله خندابی سال ۹۶ در درگیری به دست قاتل 25 ساله به قتل رسید و در این حادثه تلخ و ناگوار خانواده اش عزادار شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟