دوربین مداربسته دزد را در خانه مرد تهرانی به دام انداخت / پلیس به موقع رسید

دوربین مداربسته در یک خانه از حضور سارق خبر داد و صاحبخانه همراه پلیس خود را بالای سر دزد جوان رساند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ ”مرتضی گوهری" فرمانده قرارگاه نبی اکرم(ص) یگان امداد فاتب گفت: نیرو های گشت انتظامی قرارگاه نبی اکرم(ص) یگان امداد ساعت 23:30 حین گشت زنی در محدوده استحفاظی با دادخواهی فردی مواجه شده بود که از طریق دوربین های مداربسته نصب شده در خانه اش متوجه حضور سارقان برای سرقت لوازم منزلش شده است و از ماموران درخواست کمک کرد.

دستگیری سارق در محل سرقت

وی افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با راهنمایی شاکی وارد خانه شده و سارق را در حال انتقال اموال شناسایی کرده و متهم به محض رویت شاکی و ماموران پا به فرار گذاشت.

فرمانده قرارگاه نبی اکرم (ص) یگان امداد با تاکید بر اینکه متهم در نهایت از زیر خودرو پارک شده در خیابان شناسایی و دستگیر شد، اذعان داشت: صاحب خانه به همراه متهم برای تشکیل پرونده به پلیس پیشگیری انتقال داده شدند.

سرهنگ گوهری در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت است و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می رود ضمن رعایت نکات امنیتی در خصوص نگهداری صحیح از اموال و تجهیزات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 664836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟