ناگفته های دایی دانیال کوچولو کودک سبزواری از کتک های پدر و نامادری + فیلم
حجم ویدیو: 6.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

دانیال پسر بچه مشهدی به طرز هولناکی در سبزوار شکنجه شد و این کودک آزاری به سرعت از سوی دادستانی دستور ویژه پیگیری گرفت.

به گزارش رکنا، یک روز پس از انتشار ماجرای کودک آزاری در سبزوار با وجود محدودیت های زیادی که برای انتشار اخبار این حادثه تلخ وجود داشت برحسب وظیفه با وجود تمام مخاطرات،  یک خبرنگار برای پاسخ برخی ابهامات که در اخبار مربوط به کودک آزاری منتشر شده بود در بیمارستان شهید بهشتی سبزوار حضور یافت و با توجه به اینکه اجازه ورود به اتاق محل بستری دانیال را نداشت با یکی از اعضای خانواده مادری کودک در خصوص این واقعه و آخرین وضعیت دانیال پسر بچه ۹ ساله به گفت و گو بنشیند.

مکرمی، دایی دانیال گفت: دانیال پس از جدایی پدر و مادرش در خرداد ماه امسال به‌ حکم قاضی تحویل مادربزرگ پدری می‌شود. این در حالی بوده که حکم جلب پدر کودک در جریان بوده و ۷ سال زندانی برای وی صادر شده بود اما پدر متواری شده و قاعدتا نمی توانسته حضانت فرزند را برعهده بگیرد.

وی افزود: پس از تحویل پسربچه ، مادر دانیال به دنبال حضانت فرزند خود روانه دادگاه شده و به دلیل سابقه پرونده ای که همسر سابقش داشته از دادگاه حضانت دانیال را می‌گیرد، اما هیچ رد و نشانی از فرزندش پیدا نمی‌کند. تلاش های ۹ ماهه مادر دانیال و مامورین انتظامی برای پیدا کردن کودک به نتیجه نرسید.

دایی دانیال ادامه داد: اما سرانجام چند روز پیش ماموران آگاهی نشانه ای از بچه گمشده در روستای نخبر از توابع شهرستان ششتمد پیدا می‌کنند و روز گذشته مامورین، به روستا رفته و او را که به طرز فجیعی شکنجه شده بود پیدا کرده و به بیمارستان انتقال می دهند.

ضرب و شتم دانیال پسربچه مشهدی در سبزوار

مکرمی گفت: آثار ضرب و شتم و آزار در تمام بدن این کودک وجود دارد و شدت صدمات وارده بسیار زیاد است تا جایی که من چیزی به جز دو چشم و یک قلب که می‌زند، ندیدم.

در خبرهایی که در ساعات اولیه بعداز ظهر امروز منتشر می‌شد خبر دستگیری پدر و نامادری دانیال به نقل از سرپرست اداره بهزیستی سبزوار آمده بود، اما دایی دانیال به ما اعلام کرد که هنوز پدر دستگیر نشده است .

پدر دانیال کودک سبزواری بازداشت نشده است

طی تماس تلفنی با دولت آبادی سرپرست اداره بهزیستی سبزوار وی اعلام کرد بنده استعلامی بابت دستگیری از منابع انتظامی نگرفته ام و صحبت بنده حاکی از شنیده ها بوده و خود من هم عصر امروز طی تماس تلفنی که با خانواده دانیال داشتم متوجه شدم هنوز پدرش دستگیر نشده است.

پیرو این حادثه دادستان سبزوار دستور رسیدگی ویژه به این پرونده را به مراجع قضایی شهر ششتمد محول کرده است زیرا محل پیدا شدن دانیال کوچولو  در روستای نخبر از توابع این شهرستان بوده است.

مادر و دایی دانیال با رضایت کامل درخواست رسانه ای شدن این ماجرا را داشتند تا شاید باعث شود که چنین اتفاقاتی دوباره تکرار نشود.

آنها همچنین از بالاترین مرجع قضایی خواستند تا به دادخواهی از این مادر و فرزند دستور پیگیری و مجازات عاملین این اتفاق را صادر کرده تا پس از دستگیری به اشد مجازات برسند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟